Jag är typ enormt stolt över migsjälv!

De e fredagskväll, klockan är strax över midnatt. Här sitter jag, i min soffa, i mitt rum, nytränad, nydushad och helt javla sjukt dundersmart!! Jag har nämligen suttit inne hela kvällen och pluggat matte! Japp, dev stämmer, 40 sidor i boken har jag betat av på 3 dagar, alltså en tredjedel av boken, dvs en tredjedel av hela kursen.. Jag e typ asbäst! eller kanke asnördig som sitter inne å pluggar en fredakskväll..? men nångång i livet måste man va smart också ;-)

Nu ska jag måla naglarna å mysa ner mig i soffan med en kopp the :-) -tjillevippen

Kommentarer
Postat av: Ignacio

Fan vad grym du är! =) it's all about hard work and dedication! Du fixar det här! fortsätt kämpa!

2010-11-02 @ 00:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0