Fredag kväll

Ja nu sitter jag här å fördriver tiden innan jag ska bege mig ner till tåget för att ta mig till Sundbyberg å träffa mina home-bois!! Calle å Sara e redan där å väntar på mig så jag har igentligen lite brottom..

Idag var jag med mig girl-friend Martin en stund, vi satt hemma hos mig å drack the å kollade igenom bilder på gamla ragg som vi råkar ha på datorn å skratta gott :-P

Imorn kommer min syster ner till Stockholm från Umeå å värmer sig lite.. vi ska ha familjemiddag sen ska vi vinka av Mandis innan hon drar å gör sydamerika osäkert i 6 månader.. jag hatar henne litegrann..typ..

Sen på söndag är det dags för dop på lilla Adora, som jag inte har träffat än men om hon e de minsta så söt som hon e på bilderna så e jag säker på att jag kommer smälla av!! Så imorn måste jag alltså dra in till stan å köpa dop-present också.. stress, stress.. ja så blir de när försäkringskassan inte gör sitt jobb!!!

Nu ska jag putsa gaddarna!! Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0