Åhh..

varför kan jag aldrig lägga mig i tid?? Jag e en nattmänniska, hur jag än gör för att förhindra det! Jag gick upp sjukt tidigt igår å höll igång hela dagen så jag skulle bli trött på kvällen men nää.. sen hjälpte det inte att jag skulle möta Sara å Calle för att lämna en sak i Spånga, å då träffar jag Martin! När han gick kom min gamla chef å drog in shottarna.. fan, jag skulle ju lagt mig tidigt..
hur som helst så somnade jag runt 3 men alla kläder på i soffan å vakna halv 8 av att Nicole ringde mig för att kolla om jag va på väg till tåget.. de va ju bara att slänga på sig skorna och dra! När jag kom till skolan va jag typ fortfarande lite smådragen.. eller de smög sig fan på under natten av nån konstig anledning :-S

Jag har iaf klarat den här dagen också å nu sitter jag Nicole å Mange å kollar youtube.. ska plugga lite matte också innan jag drar hem för då måste jag städa, diska, laga mat, tvätta och öva inför min oral presentation på engelskan imorn.. why did I go back to school??

De verkar iaf som att alla mina facebook-vänner ska på kryssning ikväll.. sweeeet!! Men jag ska åka om en vecka å de kommer att bli AWSOME!

Nu ska jag ta en kopp kaffe, en nypa frisk luft och sätta igång med matten! PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0