Pensionärsjävlar! <3

Idag e det måndag.. inte för att det gör mig nåt för jag har höstlov!!! XD haha de e ju underbart!!

Sitter å pratar lite med Sigge å funderar på att dra med honom till Rumänien å plugga till läkare där istället för att kriga mellan en miljon andra superintelligenta jävlar som skrivit 2.0 på högskoleprovet.. lite halvdrygt bara att dra till Transylvanien, jag kanske blir vampyr??  eller kanske uppäten av en?? eller nåt..

Idag hjälpte jag min älskling B med tvätten för att hon ska slippa konka på allting med sin stora mage! Kan knappt bärga mig längre! Vill bara att den lilla krabaten ska komma ut så jag får pussa på honom!!

Nä nu ska jag gå å möta lil'siz vid stationen!

Tuddeluuu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0