Mörk jävla måndag

Nu e den här.. den mörka kalla årstiden.. när ja gick å la mig igår va det becksvart ute, när jag vaknade var det becksvart och nu lika svart! Det regnar, e kallt å jag får ont i öronen av att de blåser! åååhh jag går i ide nu å vägrar komma ut tills solen gått upp!!!

Jaja man måste få klaga lite ibland också..

Helgen har vart sweet, jag har både vilat upp mig å blivit askalas i omgångar.. precis som de ska va! Nu sitter jag å tittat på min pappa när han lagar middag.. ni som har ätit hos min pappa nångång vet att det finns 2 alternativ: Vok eller kokt potatis.. de aldrig nåt annat på menyn.. jag förstår inte att han inte tröttnar efter 40 år med samma jävla kinavok eller torr jävla potatis?! han e speciell min far!

Min bror va precis här å drack kaffe å flääsha med sin förlovningsring, flääshit! Jag tycker ändå att de e på tiden att mina syskon börjar producera ungar snart innan dom blir för gamla!!

En mindre smickrande bild på mamma och mina systrar på mammas brölloppsdag!

 Pejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0