Måndag 29 November

Välkommen till världen lilla vän! Grattis!! Nu e du äntligen en mami! <3


Jag har sovit jättedåligt inatt, haft massa konstiga käslor å drömt konstiga drömmar, så jag valde att stanna hemma från skolan.. vet inte vad det är med mig just nu?? De känns som att hela världen stressar mig å jag fattar ingenting..

I lördags va jag ute med klassen, först gick vi till Friday's å käka å drack lite drinkar, sen drog vi ut å öla!

I söndags gick jag upp omänskligt tidigt å gick till kyrkan med my ladies! efter det gick vi å käka, drog hem till mams å pappa på fika, å drog ner till Calle.. sen gick alla för att se Timbuktu å jag gick hem å somna på soffan vid 10.. typisk söndag!

Min underbara modiga vän födde en liten pojke inatt, han e bedårande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0