it feels good with every hartbeat..

Kom nyss hem efter att ha vart på barnavårdscentralen med Bella för att kolla på babyn å jag fick lyssna på hans/hennes hjärtljud!!! Åååhh jag längtar!! Bella är verkligen vacker som gravid, det klär henne! Jag tycker att hon ska fortsätta ploppa ut ungar så hon alltid är rund och fin! Då slipper ju jag göra det å kan pussa på hennes små barn.. de e rätt skönt att alla mina vänner har barn eller e gravida, då slipper jag känna nån press å jag får utlopp för mina baby-hormonen som spökar lite då och då! jag har ju absolut inte tid att skaffa några barn på ett bra tag, jag ska ju förfan bli rik! Å de där med att gifta sig rikt eller vinna på lotty har jag typ lagt på hyllan, palla ragga snusk-brats på stureplan eller sitta som alla gubbar på solvalla dagarna i ända, nej tack! Jag ska bli Doktor Vanessa Amy å jag kommer bli värsta Mc'dreamy! Det är min brilianta plan! kanske redan nu ska börja kolla villor på Lidingö.. xD

Idag fyller Ninutt och Sandra X år! Congratz to you my ladies!!
Och i helgen fyller Dejan år.. han blir gubbe på riktigt nu när han blir 40! Bra kämpat sir!


 Ninutt å jag när vi har det som bäst!

Kommentarer
Postat av: X

<3!

2010-11-05 @ 01:04:20
URL: http://mjuziq.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0