Helgen

Nu sitter jag här på soffan med datorn i knät å väntar på att min syster ska höra av sig å sen ska vi bege oss till min bror på partaj i hans nya hus!! Jag har galet ont i halsen å kan inte svälja, huvudet dunkar å jag har ont i ryggen.. ååhhh.. men jag har inte tid eller lust att va sjuk så jag dricker kopiösa mängder the och nyponsoppa å lever på ibumetin.. sen e de bara å rulla vidare!

Igår va jag på SVT å fick prova på att vara meterolog (eller hur de nu stavas) å de e fan rätt svårt att improvisera vart allt ligger när man bara har en grön skärm och peka på, men de va iaf kul!

Sen på kvällen mötte jag upp Calina, Sara på Jontes jobb å drack massa amaretto sour! <3

nä nu ska jag typ bege mig! Chao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0