BS'n Friday

Tack mina tjejer för att allt ble så mysigt igår! De va fööör längesen vi samlades fan! Tycker dock att dom som äter för två, vill inte peka men, a Anna å Bella, borde ha ätit lite mer bakelser! De e vad jag tycker! Annars så gick de ju bra, babymaten va fett äcklig men alla fick ett godisarmband som tröstpris!

Jag har ingen kamera för tillfället så jag snodde en bild från Miss Anna Octavia! <3



Efter babyshowern gick jag å Calina hem med Bella å gick med Nina till tuben, på väg hem kom vi på att de faktiskt e fredagskväll å vi kan ju inte sitta hemma! Så vi skramlade ihop våra sista mynt å satte oss på Nivå, för där får man mest för pengarna! Sen kom Martin förbi och sen drog vi till Calle å mötte upp massa folk som va skitroliga, å till sist vinglade jag hem runt 3 tiden.. helt OK fredag! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0