A moment of truth..

För några månader sen hände det något.. något som fick mig att ändra inställning till livet helt. Jag insåg att dagarna går, man vet aldrig vad som kan hända imorn eller om ett år, om det ens finns ett imorn eller om ett år. Jag har lärt mig att ta vara på livet, att inte bara leva. Jag följer mina instinkter och är spontan, jag gör det som känns rätt för stunden och tar tillfället i akt, jag vägrar ångra något jag gjort eller inte gjort, jag vägrar säga: tänk om, jag borde ha eller jag skulle ha.. jag agerar impulsivt sålänge det känns rätt! Jag tänker inte slösa dagar i mitt liv, utan leva varje dag som om det vore den sista, men också den första. Därför tar jag tag i mitt liv, jag gör vad jag känner för och gör det på en gång. Jag älskar livet och jag tänker njuta av det..

..för trots allt, det gäller inte bara att vara vid liv, utan att även leva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0