Så ligger det till..

Först å främst måste jag bara säga att Avatar typ e den bästa filmen ever!! Om jag blundar riktigt hårt så kanske jag blir en Na'vi å bor på Pandora.. man kan ju bara hoppas...

Anywho.. jag sitter typ å hostar efter som jag blivit sjuk för nån dum jävla anledning..bäääääh..


A, de som inte får hända händer i förrigår.. Jag satt på balkongen med Anna å Sandra då jag plötsligt tappar mobilen, ner på golvet, mellan springan och ner.. FITTmobilen gick i typ 20 bitar och det låg en bit på olika balkonger.. ehh.. vafan gör man? Som tur va e Sandra jävligt hurtig av sig så hon gick å knacka dörr och gjorde inbrott på en altan för att få igop min lur igen.. Sandra du e BÄST! Så nu ska jag fan inte ta med mig luren ut på ballen mer.. det får ej hända igen!!!

Va på studentskiva i måndags.. den börja helt okay.. sen runt 2 spåra den å allas korta kjolar åkte upp å killarna som va där sprang runt å leta 5 i 3-ragg.. då fick jag tanken "I'm too old for this shit" typ å drog mig tillbaka.. Fyfan va man har roligare när man röjer utan massa 19-åringar som hoppar runt överallt. Dom vet ju fan inte hur man gör!!


Alldeles strax ska jag va rök-sällskap till Anna..


 ..Take me away..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0