En slö jäkla lördag..

Igår va Marce och Yrsa här å käka middag å vi "vuxna" drack vin å tryckte ben & Jerrys och snacka en jälva massa skit om folk.. det behövdes! Men efter en lyckad fredags-mys kväll, behövdes en slö lördag så här e min dag lite kort i bilder!



Dagen började med att Lossans kära mor kom över och lämnade massa frukt som hade blivit över på Lossans pappas jobb, eftersom hela företaget typ hade vart på affärsresa. Så jag tackade och tog emot, sprang ner till Coop och köpte filmjölk för att göra min favvo-frukost: fil med skalad och skuret äpple och päron toppat med gojji-bär ( som för övrigt typ e de bästa man kan stoppa i sig för att slippa bli sjuk såhär års) och självklart en stor kopp varmt härligt the! Ahh!



Efter det började jag fixa och dona i mitt rum. Sortera lådor och mappar, damma av och plocka. Nu äntligen börjar jag få fason på rummet! så kom jag på att jag inte lagt upp några bilder på de grymma jobbet jag gjorde när jag tapetsera, så här kommer lite bilder på mitt rum!







När jag kände mig klar med rummet så gjorde jag typ det jag gör mest.. skratta åt allt roligt blossom och Kandi har för sig om dagarna!
 
Som tex när Kandi somnade med huvudet i Katt-kojan..



Och Blossom total-decka på soffan..



Blossom med glimten i ögat vid dörren redo att gå på promenad..



Och Kandi å jag körde arga leken..




Det va väl typ min lördag.. tills att Lossi kom hem å vi lagade tacos, övade lite akrobatik för att kolla om man e lika vig som man va när man va..ung? Sen slöade vi mest på soffan å kollade på en massa roligt skit på TV!!


Sen bara för att, lägger jag upp en bild på mitt kära nattduks-bord som har allt jag behöver!

* Wake-up light, min väckarklocka som alltid ger mig en härlig start på morgonen med solljus och fågelkvitter!
* Handkräm från Creative som luktar körsbär och häller mina händer mjuka och väldoftande!
* Rosebud salve som jag har använt så länge jag kan minnas. Är så glad att de finns att köpa i Sverige nu!
* 2 flaskor Vitamin Care som jag knarkar dagligen, dock fyllda med vatten nu.
* Min Ipod väckarklocka som väcker mig med grym musik! (ja jag behöver fler väckarklockor, annars snoozar jag i timmar)
* och som alltid så gillar jag ljus och ljus-lyktor i mängder! Det kinesiska tecknet står för långt liv (tror jag)




God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0