okay.

jag skrev inget tidigare för jag har helt enkelt inte pallat...
De har vart en rätt lugn dag idag.. vakna vid 9 hos min soulmate, drog hem, hämta hundarna och mötte upp Lossan, åkte hem till mina föräldrar en stund.. skulle städa men jag somnade i min mammas säng när jag låg och klappa på valparna, sen kom Lossi å hämtade mig och vi åkte till veterinären för att vaccinera Kandi..

sen kolla jag självklart på Dating in the dark, Desperate och Cougar town, son förövrigt va sjuuukt kul!! Dating in the dark va bara tragiskt, men rätt kul åndå.. klarar inte av sånna där ytliga jävla människor bara!!

Imorn ska jag till kista en svän och sen dra hem till föräldrarna för att försöka ge städningen en till chans..bäää.. sen vet jag inte än.. för se helt enkelt vad ödet har för planer!

I lördags va jag, Sandra, Lossan och Natalie på solidaritet! Sweet! Först satt vi hemma hos oss och drack Zubrowka (om de stavas så?) - för att ta en tripp tillbaka till tiden man precis slutat 9an å satt i Hässelby strand och lyssna på "De e Sommar å grabbarna glider, hänger ute i parken å smuttar på en cider.." Perfekt!
 Bilder kommer nog imorn skulle jag tippa..

På torsdag ska jag å Loss se Alice i underlandet!! SOM jag har längtat!!!


Här e lite bilder på lilla Kandi och Blossom iaf! :-)





Tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0