arbetsintervju

Kom precis hem från en lång arbetsintervju.. de verkar som att de gick bra.. sen satt vi kvar å drack några bärs.. de vart ifs väldigt få för mig för jag ska jobba imorn å har ingen lust att komma till jobbet å fortfarande va full.. där har jag lärt mig en läxa!!!

Imorn ska jag som sagt jobba på dagen, sen åka hem å knoppa.. är för första gången på en månad nu valp-fri så jag kan passa på av att njuta av lugnet, även fast det kommer kännas tomt och lite ensamt när 2 av mina favoriter ska till landet..

I helgen får jag pengar så jag vill göra nåt kul.. har tyvärr inga planer än så länge med de dyker nog upp nåt!!

Nu ska jag försöka sova.. om det går efter att jag mentalt har blivit spottad på idag så jag e så arg att jag skrattar.. för varför e jag inte förvånad? Jag har igentligen bara mig själv att skylla..

God natt!!




Mitt hjärta slår så hårt.. hur orkar jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0