Lite uppdatering..

Nu kommer det börja kacklas och skitsnacket kommer börja flöda om mig pga det jag skrev innan, men I couldn't care less!!

Nu har jag vart ute med alla hundarna och druckit massa kaffe. Calina ligger sött och sover på vår nya soffa, ska nog väcka henne med doften av nybryggt kaffe.. ställa sig såhär på morgonkvisten och baka bröd känns lite väl ambitiöst..

Idag e de rätt fint väder.. funtar på om man kanske ska hitta på något.. vet dock inte om jag pallar släpa med mig 3 hundar på äventyr.. får se..

I helgen jobbade jag på kvällarna och ställte ut Blossom för första gången i lördags! Fyfan va jag kände mig töntig när jag sprang runt där som en bög med min hund haha! Blossom tyckte de va skitkul iaf och hoppa runt som en galning och bet på kopplet, det ska hon ifs inte göra men jag skratta bara! När hon skulle stå fint och lägga en pose, satte hon sig ner först, när jag sa nej la hon sig ner, snurra runt, satte sig i fot position och gav vacker tass.. det ända hon inte gjorde va att stå! Men tanterna som stog å titta på skratta bara och fråga om jag tränar bruks med min hund.. syns det sa jag?! :-P

Hon fick iaf en 1a och kom 5a i konkuransen, på kritiken stog det att allt va fint men hon rör sig lite valpigt.. de e ju klart, hon e en valp! Hon fick iaf en stor röd rosett som jag har hängt upp här på väggen.. fyfan jag har blivit en sån jävla hund-fjolla.. men men, kul va de iaf :-D





Det nya tillskottet i flocken är Mike som är Amstaff/rednose!
Just nu ligger han, Blossom och Kandi breve mig och solar! Mys!





Tjillivippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0