jävla dagis..

God morgon världen!! Inte så fint väder men ändå va jag uppe med tuppen i vanlig ordning! 3 hundar och 2 trötta människor att väcka.. de gick iaf bra :-) idag ska jag åka och köpa mina efterläntade garderober, om jag lyckas väcka min pappa som nu helt plötsligt går upp efter 10 om dagarna.. skönt att va hemma-pappa antar jag :-P

Jag blev fan lite chockad av hur många som försvarar sin älskling.. flera stycken som e hans tjejer.. men jag svarar inte på anonyma komentarer och ja de e väl klart han va otrogen mot mig också om han vart det mot alla andra.. jag e inte så jävla naiv att jag tror att jag kan förändra folk som inte vill ändras.. jag har gått vidare och jag e inte ett dugg ledsen för att jag inte e tillsammans men den snyggaste killen (?!) va vet ni om det?? haha jag bryr mig inte längre, jag vart bara sur när jag fick reda på att han behandlar sina nya tjejer som skit och tycker att ni förtjänar att va lyckliga, så om han gör er lyckliga e de bara att go for it! men tänk bara på vad ni ger er in på!

Anywho..
Igår hjälpte Calina mig möblera om mitt rum, å flytta på min jävla TV som typ väger ett ton!! Dags som fan att köpa ny, men de finns så mycket annat man måste lägga pengar på nu när man bor "själv". Idag och imorn e jag ledig, vet dock inte va vi ska hitta på än.. Calle ville att jag skulle följa med henne till sitt nya jobb också för att hämta schema.. drygt bara att de e piss väder..

De e föresten nån jävel som har slängt en gammal pissblöja utanför dagiset nedanför oss, den har legat där i 3 dar.. man kan ju undra om nån hade tänkt att plocka upp den för de e inte de mysigaste att se på morgonen.. jag e ganska trött på att bo breve ett dagis.. varje morgon kl 7 vaknar man av gallskrik från 40 ungar, jag tror att dom barnen får socker hela dagarna för nåt måste dom fan gå på! De e väl inte normalt att ungar e helt hypade från 7 till 17.. isåfall ska jag aldrig ha barn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0