Gå vidare!

Asså jag har inte orkat bry mig om allt som händer i mitt gamla liv, men nu kan jag fan inte låta bli.. jag tycker det är förjävligt att en person ska påverka så många människor.. jag vet själv för jag har själv varit där, men snälla tjejer, klipp honom helt! Han har alltid vart såhär och kommer aldrig förändras! Hans mål är att vända alla sina tjejer mot varandra så dom inte kan avslöja saker om varandra, han snackar så jävla mycket skit om en och när man ifrågasätter vad han sagt säger han bara; hon e störd i huvet, e mytoman, ta inte åt dig för du vet att du e den ända för mig! Tjejer snälla gå inte emot varandra! Jag har skapat ovänner pga av honom, säkert jävligt bra tjejer som jag knappt ens träffat! Helt jävla onödigt!
När det igentligen borde va vi som går ihop mot honom! Han är inte värd någon av er, för han kommer aldrig förändras! Han har vart otrogen mot ALLA sina tjejer och sålänge alla tjejer bråkar med varandra om honom så kan hans spel pågå hur länge som helst. För det är det allt är för honom, ett jävla spel! Så gör som jag och klipp banden helt! Det kommer kännas mycket bättre och det tar inte lång tid innan man inser att man slösat bort månader, veckor, t.o.m år på någon som inte e värd en endaste känsla av dig! Glöm inte att det finns bra killar ute i världen, man måste bara ta steget ut!! Han kommer aldrig kunna ge er den lycka ni förtjänar!

Ta mitt råd, gör som jag och klipp banden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0