Underbara väder!!!

Shit jag kom på att jag faktiskt har en blogg också.. de e inte direkt som att jag sitter vid datorn nu med den underbara värmen vi har, inte heller när man e kär å galen!

Jag tänkte att jag ändå kan skriva lite grann när min käre är ute å köper cigg..

Jag har gjort så mycket den här månaden att jag inte vet vart jag ska börja.. Jag va på bröloppsfest, såg Damien Marley och Nas, tagit mysiga promenader på söder, framkallat personliga bilder hos en snuskgubbe,  firat Andreas 25-årsdag, grillat i varenda park på söder, hängt i sumpan, badat vid långholmen, druckit himla mycket öl.. och pussats med min älskling i solen! Levt livet helt enkelt!!

Lika bra att passa på för om en månad börjar jag plugga.. 6 år på skolbänken från å med 23/8.. så jag e fan värd att va livsnjutare nu!!

När Andreas kommer tillbaka ska vi se kick-ass.. verkar bra iaf..

Tjillevippen tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0