Myskväll

Idag vaknade jag och Andy halv 9, pigga som lärkor och tog en lång hunsprommis. Sen blev det mysig frulle på balkongen tills jag råkade se en dammtuss på golvet.. då fick jag världens ryck å storstäda hela lyan.. ibland blir de så!
Sen tog vi oss till centrum för att möta upp Calina, Sara och Marlie på en fika och lite skitsnack, sen gick vi hem och dusha för att jag skulle träffa Bella och Loss i Spånga och käka spånga-macka och Andy skulle träffa nån kompis ikväll så jag å Loss tog tillfället i akt, åkte hem å kom in i anskiks-mask, måla naglarna mode! Har suttit på ballen å snackat goja från kl 20 till nu typ då Loss e i dushen, så jag passar på att skriva en truddelutt i bloggen..

Imorn ska jag hem till Rakel på fika sen ska jag och Andy hem till mamma å pappa på grillkväll med mina kära syskon!

Nä nu ska jag hoppa in i dushen tänkte jag!

Tudeluu!

 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0