Ljuva livet..

Vaknade för en stund sen å trodde jag va nånstans vid medelhavet.. kom dock hem till mig imorse å här har vi fan ingen strand utanför balkongen som Andreas har :-(
Snart ska jag ta en promenad med vovvarna och sedan bege mig in mot stan för att möta upp frugan å köpa nåt till imorn när vi ska på babyshower :-) sen ska jag hem till Nina och klappa hennes igelkottar och se så att dom har det bra :-)

Hundarna e så jäkla slöa av den här värmen, Blosson å Mike vill bara sova hela tiden å t.o.m Kandi blir lite lat i solen, vilket suger för det är nu man vill va ute hela tiden istället för när det är snöstorm som hundarna verkar trivas mer i.. oh well.. nu ska jag å älskling få i oss lite käk tror jag sen ut på en promenad..
tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0