Mitt sköna vinterland

Efter ett brejk har jag bestämt mig för att återuppta min stora passion här i livet, dansen!
Har funderat ett tag nu på vart jag ska dansa.. de e fan svårt, jag vill ha bra lärare, bra grupper, skön stämmning å så får de inte kosta skjortan.. Vart, vart, vart?! Jag måste prata med Yaifatou.. hon får bestämma!

hur som helst så e jag dynderförkyld å de e lite halvtrist! Jag har vart sjuk fram å tillbaka i en månad nu å jag har varken tid eller lust med det.. De e ju de här jävla vädret! Jo, jo de e väl fint, men jag kan gärna ha ett jäkla vykort med lite snölandskap att titta på, jag ska fan inte behöva gå ut i den här kylan?? Vem kom på det? De kanske i fint med snö, men jag tycker att det är mycket finare med sandstränder, turkost vatten å palmer, kalla mig knäpp men jag gillar färger å vit är ingen färg!

Jaja, jag ska väl ta en dush nu å bädda ner mig i sängen med en kopp the och kolla på vampire diaries.. innan jag sätter mig med matteböckerna..



Jag vet inte men.. vilket känns mest lockande??

 Jo, jag tänkte väl de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0