Juldagen!

God jul Mina vänner och ovänner!
Igår var det julafton och idag är det självaste juldagen.. Jesus födelse..eller nåt

Jag har käkat så mycket mat de här 2 dagarna att jag nästan kan lova att jag gått upp minst 10 kilo! De känns iaf som det! Ikväll ska jag iaf dansa bort alla pepparkakor å komma in i nyårsblåsan igen! Vad jag ska göra på nyår är ett senare bekymmer..

Lite bilder från julafton har jag iaf!


Jag gjorde smällkarameller som fich hänga i lampan för att vi sakna gran!





Min syster Siri!


Lite presenter


Lite av maten


Honeyglazed ham!


Min ömma moder!


Siri, Maja och Dejan


Vi alla fick kylskåpsmagneter som skulle passa oss, den här fick jag..



Rockyroad!

De va väl de.. nu ska jag hoppa in i dushen för att sen bege mig! Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0