Fredagsmys igen

Ja, här sitter jag en fredagskväll.. i min säng och kikar ut mot mörkret utanför. Det är rätt skönt att va hemma!
Jag och min kära far har faktiskt umgåtts ikväll. Han lagade en jättegod kycklinggryta middag, sen tog vi en promenad med hundarna och kollade sen på Inception. Den va fan lite svårfattad måste jag säga.. jag måste nog se den igen för att verkligen fatta tror jag..

Hursomhaver så har jag inte gjort så mycket idag.. hängt lite med Calle på dagen å fredagsmysigt på kvällen. Rätt soft. Det enda som e lite halvtråkigt är att jag faktiskt är pigg som fan! Jag vill göra nåt kul men jag e för sjuk för att kunna ta mig nånstans! Jag är täppt i näsan, jag nyser heeela tiden, mina ögon rinner å jag har lock för öronen.. Det känns typ som att jag har en osynlig påse över huvudet.. :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0