vecka 16-17..eller nåt

Jag fyllde ju år i måndags så jag har firat non-stop sen i fredags..
 
Det började med middag, cupcakes å en jäkla massa booz hemma hos mig å Loss..

Jag fick en ex lover-vodoo docka haha TÖÖÖÖNG!!! Tack Nina ;-)


Hur som helst drog vi alla in till stan.. pallar inte berätta om kvällen direkt.. kan bara säga att den slutade på ett jävla sketet Hostel nånstans på nån bakgård i Vasastan.. Jag va ju iaf livrädd! Har man sett skräckfilmen Hostel så tar det emot att gå dit men med lite alkohol så kom min självsäkra sida fram.. har ett svagt minne att jag sa att jag inte bangar på att döda varenda jävel där inne om jag skulle böhöva,
 jag skiiteeer iiii!!!
 



I lördags va vi hemma hos Sandra å fira hennes B-day också.. de va heeelt galet haha jag saknar ord!!!
Finns typ 250 bilder men Sandra har alla än så länge.. anywhoo.. dom ska upp!!







Så nu har det vart fest fram till i igår, då jag, Lossan å Nina kände att vi behövde en paus å drog å träna hund ett par timmar..



Men imorn e de ju faktiskt valborg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0