Tråkiga jävla Sverige..

Har suttit å kollat på säsong 9 av scrubs.. inte riktigt samma sak men..  I still Love em!

  I still Love em!




Idag sprang jag runt i Kista för hatt hitta nåt flääshigt att ha på mig i helgen när jag fyller år men.. allt e så jääävla fult!! Va e de med folk som följer mode?? är det verkligen meningen att man ska ha på sig beige, grått å puder-rosa?? hur snyggt e de på en skala?? Speciellt på oss svenskar som redan är bleka och färglösa som vi är.. ush! Jag sprang (utan att överdriva) runt i typ 2 timmar för att hitta nåt som inte min mormor skulle ha på sig (å t.o.m. hon har med färg i garderoben).. stackars alla små mode-bloggare som intalar sig att det är snyggt att klä sig färglöst och formlöst.. de kanske e för att alla vill smälta in i det gråa vädret å inte synas.. vad vet jag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0