Torsdag

Ni som brukar läsa min blogg vet förmodligen att torsdagar = Städdag för mig, så alldeles riktigt städar jag för fullt! Ikväll ska jag på hundkurs och träna lite med Blossom efteråt.. hon har blivit grym på inkallning och fot.. de här med linförigheten går dock inte så bra.. åt skogen rättare sagt! men jag har ju fått höra att de tar ett år att träna in så jag får helt enkelt ha tålamod.. inte riktigt min starkaste sida men men..

Jag måste verkligen bli klar med packningen nu också! Jag flyttar ju för fasiken på SÖNDAG! weeehooo!!!
Jag vettefan hur jag ska hinna bara.. idag går bort för jag har massa gejer och fixa.. imorn ska jag in till stan med Rakel och på kvällen ska jag till Blue moon bar.. på lördag ska jag va hundvakt åt Eyra och sen ska jag jobba på kvällen.. får försöka få så mycket som möjligt gjort inatt då eller medans Eyra e här.. ifall hon inte busar på tok för mycket!!?

Nä nu måste jag göra ett superryck med städningen så jag blir klar nångång och kan ägna mig åt annat viktigt!!

Hej hej länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0