Nostalgi!

Nu e de dags att hoppa i säng.. eller jag ligger i sängen så de e väl snarare dags att sova.. jag e trött som fan!! gick upp kl 6 imorse, städa fram till 11, åkte till läkaren, kom hem och städa lite till, laga mat, åkte på hundkurs och kom hem vid 22.. heeelt jäkla slut, men ändå så kan jag inte sova än.. kvällen är den bästa tiden på dygnet! Alla ligger och sover hemma så det är helt tyst och lugnt.. man får så mycket gjort då!

Jag har iaf sorterat och packat alla kläder jag ska ha med mig i flytten och lagt släng-kläderna i en svart sopsäck, som jag förmodligen sla släpa med mig till myrorna eller nåt! Jag har slängt massa prylar och packat ner det lilla jag ska ha med mig.. alltid lika roligt att gå igenom gamla dagböcker! Jag har skrivit dagbok flitigt från år -95 till 2007! sen avtog det lite och bloggen fick ta över! De e så kul att läsa om allt jag har kännt och upplevt dom senaste 14 åren! visst, dagböckerna från -95, -96, -97 var väl inte så intessanta, typ idag fick vi kötbular i skolan och jag fråga chans på 3 styken så nu har jag 5 killar! och jag har en ny fin barbie! :-P men det är ändå häftigt att det är lilla mini-jag som har skrivit allt det där! Tyvärr kan jag inte påstå att min handstil har blivit så mycket bättre sen jag var 7 år!!

Tacka vettja nostalgin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0