Mitt hat till tjejer!

Varför träffar jag bara killar med störda jävla knarkande psykopat-ex?? de e alltid så.. jag blir inte förvånad längre.. de e alltid nån deprimerad ex-brud som har förstört stackars killen och som fortfarande spökar... varför kan inte alla såna brudar bara va lesbiska? och utsättas för varandra!!

När en tjej blir sårad tänker hon: han va skit, men jag har lärt mig nåt, de kommer bli annorlunda med nästa kille, för än finns det hopp.. det finns bra killar där ute!!
Men när en kille blir sårad tänker han; aldrig nånsin mer igen!! Jag ska aldrig bli kär, aldrig släppa in nån på livet igen och aldrig mer lita på nån. alla brudar e skit!!

Tack så jävla mycket psyco-brudar, för att ni förstör för oss normala tjejer! Verkligen...
Det finns inte många bra killar där ute, men dom där guldkornen.. dom förstör ni?! Fy fan..jag har bara ett ord.. Karma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0