Måndag

Nu sitter jag, Anna och Lossan hemma hos Anna och tar farväl av hennes lägenhet eftersom hon flyttar snart!
Så med ett vinglas i handen sitter vi här och myser och snackar skit!

Idag har varit en bra dag! Träffade min syster i Vällingby, käkade lunch innan hon skulle till tandläkaren! Fick reda på att jag har hål i typ varenda tand, eller jag hade de iaf för 2 år sen och jag ska dit på kontroll för att se om de behövs lagas eller om dom läkt av sig självt.. hoppas verkligen att dom har gjort det för jag har verkligen ingen lust att punga ut 1500 per tandjävel!!

Sen träffade jag Marcelo på en romantisk första date :-P Vi käka middag och sen satte vi oss på ett fik! De va underbart.. fjärilar i magen tillome!! Häftigt att de kan finnas så mycket känslor kvar efter snart 2 år!! Men de e väl så när det är rätt?

Kommentarer
Postat av: calina den fina

jaaa det är helt rätt! fjärilarna i magen ska helst aldrig försvinna =) jag är så glad för din skull gullefjun.

Fortsätt så och ring mig någon gång=)

2009-10-19 @ 23:34:11
URL: http://calinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0