Lördag

Shit.. man e ju inte lite sliten idag!! Vi drog in till Blue moon bar vid halv 11 och öste på med drinkar för fullt till klockan 3.. sen åkte lossan och Johannes hem å Mister X och jag satt ä vänta på morgontåget.. sen lämnade han mig vid min dörr och tog tåget hem! Somna sisådär runt 4 kanske... gick upp vid 10 fortfarande askalas.. Lossan kom med sin valp Eyra som jag ska passa.. ett riktigt yrväder, men hon e gullig som fan!
Nu har jag precis dushat.. druckit maaassa vatten.. ska försöka få mig lite sömn efter att Eyra har åkt, så jag orkar med jobbet ikväll.. Man ställer ju om klockjäveln inatt, en timma bakåt.. så jag jobbar en timma extra inatt.. maddafakkin awsome... eehh..?

Imorn om jag inte är aaalltför död så ska jag flytta.. eller vafan även om jag e död måste jag ju flytta imorn.. de e ju så de e sagt!!!




Längtar bara tills att jag får sooovaaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0