Kissie.. asså herregud!

Sprang in i min plast-lillebror Samuel (aka Tsaski) en kille på hans skola kalla honom för det å det har fastnat :-P
Han sa iaf att han hade blivit ilurad att gå på dejt med stor-bloggerskan Kissie.. ni vet den där fula fake-blondinen med spets-näsa och en tub idominsalva på läpparna 24/7.. hon e de iaf!

Hon hade skrivit i sin blogg för ett tag sen att hon aldrig nånsin skulle gå ut med honom, och sen hade hon nån tävling i bloggen om att man kunde vinna en date med henne (haha) , så Samuels kompisar ville driva lite så dom skrev till henne och hon svarade DIREKT att hon ville träffa honom, så dom skulle ses igår... när jag träffade honom några timmar tidigare så hade han panik och undra vafan han skulle prata med den där blåsta bruden om.. hahah jag sa att han borde strunta i att gå, så hon får känna på att bli dissad.. för hon tror att hon e så jääävla bra.. asså va?!! hon äger ju uppenbarligen inte en spegel!! stackarn.. pinsamt att jag gått i samma skola som henne ens.. jag visste inte ens de.. hon e inte direkt den som tar all uppmärksamhet när hon kliver in i ett rum..
Har inte pratat med honom idag men jag r nyfiken som fan på hur de gick..

haha Kissie & Tsatski sitting in a tree... <3

Kommentarer
Postat av: natta

nämen heej :D tack det är fint , sjäälv?

hahaha nyfiken du får berätta sen hur de gick haha

2009-10-03 @ 21:34:06
URL: http://natalies.se
Postat av: Nikolina

hej söting! det är bara bra här hur är det själv? :D (L)

2009-10-04 @ 14:19:29
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0