Hur..

Trodde aldrig jag skulle säga att jag ångrar nåt.. jag brukar inte lägga ner en tanke på nåt jag ångrar utan bara gå vidare.. men de går inte den här gången!
Mitt hjärta är krossat igen.. det jag hade i min hand gled mellan fingrarna och jag kan inte göra annat än att se det försvinna.. Om jag ändå hade gjort nåt på riktigt hade jag förtlänat det här, men jag har inte gjort nåt! Jag vet att det var fel och om jag kunde gå tillbaka och göra det ogjort så skulle jag göra det utan att tveka! Jag gör vad som helst för att den här känslan ska försvinna.. bort bort bort!!

Är helt tom inombords.. kärleken är borta och det lilla som fins kvar av mitt hjärta är tungt och svart. och fullt av sorg för att jag har förlorat det som betydde mest för mig.. om jag ändå kunde dö.. det hade varit så mycket bättre.. ser ingen anledning att leva längre.. mitt allt är borta och kommer aldrig komma tillbaka.. varför ska jag ens försöka leva vidare när allt är svart?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0