Fredag!

Nu har jag kommit hem efter att ha varit på habilitering hela morgonen.. riktigt kul.. eh..

Igår städade jag hela huset som jag gör varje torsdag, och Sandra kom förbi med kakor för att hålla mig sällskap när jag skurade å trixade! Efter de åkte jag till vällingby och drack vin hemma hos Anna men hemme, Lossan och Yrsa! så jäkla skönt att känna sig fri!!

I onsdags gick jag Sandra, Lossan, alexandra, Karol och Caty till Layer cake för att käka lunch och samtidigt stödja gatubarnen i Brasilien.. gör det du också!!! de räcker med en 50-lapp, bara du visar ditt stöd!!

Efter de drog jag Lossan, Alexandra och Anna till Grodan för att fixa med papper och sheman, jag börjr jobba där nästa helg!!
Sen tog jag Lossan och Anna en trip down memory-lane och satte oss på Wokhouse å drack en bira.. vi vart bjudna på efterfest an några snarton-åriga killar, som uppenbarligen inte hade en aning om att vi e fyra år äldre haha.. de e ju bra, man ska se ung ut så länge man kan ;-P vi tackade ifs såklart nej.. men de va gulligt, dpm försökte verkligen haha


Nu ska jag ta en liten tupplur, eftersom jag knappt sov nånting alls inatt, och senare ikväll ska jag förmodligen träffa min syster som kommer till Stockholm idag.. hoppas de inte spårar som sist bara ;-)



Anna & Lozzi

Tjilevippen tjohej!


Kommentarer
Postat av: Anna Octavia

tuuung bild hähä shu

2009-10-14 @ 01:05:23
URL: http://annaoctaviaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0