Fredag!

Fredag idag.. och vad händer en dag som denna??
Jag skulle träffat Marcelo imorse men jag försov mig som vanligt.. måste skaffa nytt väckningssystem!! Jag drömde igår natt att Lossan hade skaffat sig en veckarklocka som man va tvingen att skruva isär, och de va på olika sätt varje gång så man inte kunde lära sig det automatiskt! en bra idé.. kanske borde ta patent..?

Jag upptäckte iaf till min fasa att det inte fanns mjölk hemma imorse, så jag satt på mig regnkläder och kila ner till centrum! Sen Dammsöga jag hela huset och lagade värlsens godaste marinerade lammkotletter med färska champinjoner och gräddsås!
Sen tog jag en lång promenad med hundarna tillsammans med min käre far, hoppa in i dushen, och nu ska jag ner till Spånga och träffa min syster plus alla andra som ska ner till Calle!!

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0