Helg!

Ibland hatar jag blogg.se!! När man skriver nåt, men inte sparar och publicerar, så kan de bara försvinna! Jag skrev nyss ett inlägg, sen gick jag å kolla på film och sen skrev jag lite till och sen publisera.. då kommer jag int på startsidan igen.. orkar inte! så de får bli kort!


I fredags va jag på calledonian och drack med Siri, Daniel, Isak, Sigge, Nille, Linda, Dejan, Katta, Adam plus några till! De va trevligt och Katta bjöd mig på shottar, så jag vinglade glatt hem runt 3-snåret!

På lördagen firade mamma och pappa sin brölloppsdag och det ville dom fira med oss "barn" också! Tyvärr kunde inte alla komma så de vart mamma, pappa, Siri, Dejan, jag och Lara! Sen tog jag och Lara en långpromenad med hundarna och sen gick vi hem och lyssna på Ison & fille, Stor + massa fler som uppträdde i tensta, Rinkeby nånstans.. de va så högt att man kunde tro att de va grannarna, så vi öppna ett fönster, lyssna på livemusik och snacka skit! skönt att inte behöva stå ute i regnet iaf :-P

Idag har jag inte gjort ett skit! Legat i sängen och kollat på film hela dan! tog ifs en promenad med hundarna i det fina höstvädret?!

Imorn ska jag träffa Marcelo på dan sen vet jag inte.. måste förmodligen packa också eftersom jag flyttar om exakt en vecka!!! Weeehooo!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0