I'm back!

Behövde en time-off från allt och drog till systrarna i Hällefors.. en pytteliten håla halvägs till Oslo! Som tur va tog Dejan med en låda öl, en låda smirnoff och massa vin ner så de vart inte så himla dött iaf! Träffade även Amanda som jag växte upp med som jag inte träffat på typ 8 år och Susanne som jag va kompis med i 6an som jag inte träffat på minst lika länge! Lustigt att man kan springa på folk i en by med typ 1000 invånare (kändes typ som 20) de va verkligen helt dött! Men de va skönt att komma iväg, jag behövde verkligen spendera lite tid med mina systrar och rensa tankarna, de känns mycket bättre nu och I'm back on track peopz ;-) Allt har börjat ordna upp sig och med lite tid och jobb så kommer jag och min drömkarl slå oss till ro i ett stort slott med vita hästar och en drake som vaktar!!

Imorn börjar allvaret! Då jävlar ska det packas! Det är ju trots allt bara en och en halv vecka kvar tills jag flyttar!! Weeehooooo!!!

I fredags träffade jag Marcelo, sen åkte jag hem till Lossan och drack the och snacka skit hela kvällen.
I lördags jobbade jag.. de gick sjukt bra och de va kul, jag fick ett nummer av en läkare också.. haha katching!!

Efter jag slutat jobbet i lördags, nångång efter 3 så var det såklart full fart nere på stureplan! Då sprang jag in i Jesper som sprang runt och letade efter John.. efter att vi hittat honom inne på donken så va allt under kontroll! De e så jäkla kul att träffa på kompisar från förr!! Dom skulle ha efterfest i Spånga, jag va fett up for it, men Dejan skulle hämta mig kl 8 på morgonen och vid tiden då vi hittat John så hann klockan bli 4, vilket innebar att jag inte alls hade tid och parta hela natten, då jag var tvungen att packa! Trist med riktigt så tog jag mig hem, packade en liten väska och inväntade Dejan!

Vi åkte till Ikea i Örebro också för Ansan och Siri behövde köpa lite grejer till sina student-lyor, och det kliade som fan i fingrarna på mig!! På måndag ska jag åka och köpa möbler, och tyg till gardiner, och massa roligt innan flytten! Det börjar kännas nu.. pirret och nerverna!!

Snart så.. snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0