V-75= storslam!!!!

Sitter nu hemma hos Lossan å kollar på när hon å Lexi gör sig iordning för att gå till solvalla å spela på hästar.. hoppas dom drar hem en supervinst så dom kan köpa mig en gigantisk båt som jag kan segla runt karibien med... bäst för dom att dom satsar rätt nu då :-P


Snart ska jag hem å flytta in ett skåp i mitt rum eftersom min syster Ansan tog med sig sminkskåpet när hon flytta... får väl duga med ett skåp då.. :-/

Jag har börjat fota lite med min nya kamera nu.. har inte fått så grymma bilder än men jag jobbar på de :D

Har inte så mycke vettigt att skriva så de får väl ta stopp här för tillfallet :-P

Har fixat körkortstillståndet nu så snart blir de ut å köra för mig ;-)

ciao så länge ;-D

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: hehe jaa verkligen :p

2009-05-13 @ 19:08:19
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0