Happy time

Shohej!! Nu har den äntligen kommit.. min nya fina lilla dator!!! Så nu kan jag blogga igen.. å de ska jag göra!!!


Jag har inte varit så aktiv i mitt bloggande den här veckan.. de har varit en känslomässig berochdal-bana kan man säga, men nu är jag på toppen!!!

Tisdags till onsdag åkte jag på kryssning men min syster Siri.. vi åkte galaxy till Åbo.. båten va fin, underhållningen va okay, buffen sög apa!! men va ska man säga.. finlandskryssning lixom :-P

onsdagen kom jag hem vid 8 och somnade på en gång och vaknade upp på torsdag eftermiddag, sen åkte jag till marcelo och mös och kollade på film!

Sen på Fredagen skulle marcelo och Davis åka och träna så jag och Elin tog en kaffe i centrum å snacka lite skit med Daniella som satt där.. sen tog jag och elin en lång promenad till Elins morbrors hus som stog tomt under helgen, och lyssnade på musik och bada bubbelbad.. hur mysigt som helst!! Sen gick vi båda till våra grabbar när dom tränat färdigt och sen möttes jag och Elin upp igen på biffen och drack cider.. första lagliga drickan med Elin som nyss fyllt 18 :) de va med andra ord en toppenfredag!!

I Lördags mötte jag upp Anna i spånga.. vi gick och köpte en grillad kyckling, vitlöksbröd och en flaska vin och gick hem till Lossan och Ruya för att laga en härlig middag, sen bakade vi en superfin tårta med dulce de leche (kokad kondenserad mjölk) och grädde med grön karamellförg.. den såg giftig ut men ja tyckte iaf att den va god!! den hade nog smakat mycket bättre om vi låtit dulce de lechen svalna, men de gjorde vi såklart inte, palla vänta lixom :-P sen kom Sandra over ochså med bilen och vi satt å snacka i timmar.. vid halv 1- tiden kom vi på att sandra faktiskt hade bil så vi kunde ju dra in till stan en snabbis!! Så vi fixade iordning oss snabbt som attan och åkte in till stan!! vi kom till skanstull vid halv 2.. turbodansade i en timme och åkte hem.. vi kom vi segra, vi gick.. precis som de ska va!!

I söndags låg jag kvar och som i Lossans säng och kolla Tv hela dan, tills hon kom hem från jobbet, sen kollade vi på filmen Click och drack massa the!!

I går, Måndag åkte jag och Marce hem till Nina för att han skulle tattuera henne.. 2 illertassar i nacken vart de!! Hon har skaffat 2 illrar, 3 afrikanska igenkottar, som nog va de sööötaste jag sett på länge, och så har hon skaffat en papegoja
som heter Harry och gillar att busvissla.. vi vart väldigt goda vänner jag och Harry..
Efteråt gick jag och marcelo på en låååång promenad på Gärdet och Lidingö, sen köpte vi massa fina kläder på WESC.. jag köpte en jacka.. en klänning, och ett par hörlurar! Marce köpte en jacka, 2 tröjor, 2 par badbrallor och hörlurar.. så vi kände oss väldigt fina å skulle gå ut och käka på resturang, så vi dushade å satte på oss våra nya kläder.. men då typiskt nog var alla resturanger stängda i bålsta.. så vi fick gå till ica och köpa Gorby's.. och till råga på allt var dom starka ostbågarna slut på ICA.. förjävligt tycker jag!! men annars va de mysigt :)

Å här kommer lite bilder..

Min Fina lilla plutt-dator


Marce plågar Nina lite




Marce tattuerar och Nina gör grimaser för att tänka på annat



Arga leken börjaaar.. NU!



Jag vann haha



Och en liten bild på mig :-)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: hiihi sa bara sanningen:) meg ritz agency modell och linkagency, och så gör ja jobb för olika fotografer:)



hehe det ska ja komma ihåg:)

2009-05-27 @ 01:56:32
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0