Tidsfördriv



Tänkte svara på lite frågor om mig :)




Höger- eller vänsterhänt:
  höger
Humör just nu: likgiltig och trött 
Favoritgodis: Lakris
Är det nåt du absolut inte äter:  Tonfisk (de e kattmat förfan) 
Kläder just nu:  leggings, långt stort linne och luvtröja
Musik just nu:  Richie Spice 
Vad sa du senast:  God natt till Marcelo
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:  1930- talet eller 1700- talet
Sommarplaner:  ta körkort, festival och åka till grekland
Fisk eller badkruka:  badkruka i sverige iaf
Saft eller alkohol: konstig fråga... 
Längd och vikt:
  163 cm 55 kg
Hur många kuddar sover du med:  5.. men jag föredrar igentligen 1 :-S
Favoritväder:  28 grader och sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: en kniv, en bok och musik 
Spelar du nåt instrument:  nej, spelade gitarr trummor och synth när jag va liten
Morgon- eller nattmänniska:  natt
Sparare eller slösare:  slösare..
Vem är viktigast för dig:  alla som jag älskar
Bästa film: Just nu är nog Taken och slumdog millionaire, annars the notebook såklart
Tror du på liv på andra planeter:   ingen aning...
Kommer du ihåg din första kärlek:  Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Ja, vi är fortf tillsammans
Har du några homosexuella vänner: ja
Tror du på mirakel:  ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:  ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra:  de beror på vilket humör jag är på
Ser du på kärleken som ett misstag:  nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor:   4
Bio eller promenad:  promenad och bio :-)
Är du kittlig:  Ja
Snarkar du?  tror inte de.. hur ska jag veta, jag sover ju
Stjärntecken?  Oxe
Rädd för insekter?  nej men jag äcklas av vissa
Största svaghet:  Skor
Det här är jag bra på:  baka
Bästa bok? De oskuldsfulla
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga eller bli osynlig
Vad vill du jobba som?  Buissnies woman
Chips, morötter eller godis? Godis 
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok?  Nej jag gjorde.. nu skriver jag blogg :-)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har piercing i tungan och 2 tatueringar
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)  de går i perioder
Gungar du på stolen? nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? möjligtvis om jag redan va döende
Vilken hand håller du gaffeln i? höger
 Hur många syskon har du?  4 och en till
Är du rädd för blod?  Nej
Saltar du på maten?  ibland
Gillar du att sjunga?  sådär
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför?  Omvårdnad för jag ville bli barnmorska
Anser du att du är stark?  oerhört
Brukar du sola?  när solen skiner.. jag har inte tanorexia direkt
Vad gör du om du får hicka?  tittar upp i luften och sväljer 3 gånger samtidigt som jag håller andan
Röker du? nej
Snusar du? nej
Använder du knark? nej
Kaffe, te eller inget?  Te!!
Har du en besatthet? Jag hatar öppna dörrar och måste alltid ha en super-ren säng, byter lakan lite för ofta kanske...


Tack för intresset  ;-)

Kommentarer
Postat av: Natta

hahaha aaa jag vet!

men som tur så rinner inte näsan sådär värst utav det är min hals som känns täppt som om jag andas ur ett sugrör och sen ögonen men där tar jag droppar så det är endå ok.



Kom så hugger vi ner skiten

2009-05-14 @ 09:24:53
URL: http://natalies.se
Postat av: Nikolina

härligt o veta mer om dig nu :)

2009-05-14 @ 19:01:04
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: jaha okej:)



är du modell?:)

2009-05-14 @ 19:47:31
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: nosh

missie gorgeous! Du anar inte hur mycket plugg jag har jag tror jag dör! Men kolla, vi är ju lediga nästa vecka torsdag och fredag ska vi säga torsdag nästa vecka eller något? :)



PUSSS!!

2009-05-15 @ 00:56:19
URL: http://nosh.blogg.se/
Postat av: Nosh

I've got your number snyggo!



Men jag smsar dig i veckan.

PUSSS

2009-05-17 @ 18:00:55
URL: http://nosh.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv; jaa okej ser ut så:)





ja det är jag:)

2009-05-18 @ 00:19:38
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: REBECKA

tack detsamma! kul test :)

2009-05-20 @ 08:48:56
URL: http://rrebecka.webblogg.se/
Postat av: Nosha

gumman, jag har varit super sjuk, och häning hela dena lång helg.

Har legat hemma och varit magsjuk, inte så mysigt!

Hoppas vi kan ta den där fikan så snart som möjligt.

jag är jätte ledsen att jag inte hörde av mig.

fråga din mamma hon saknade mig säkert på sin lektion! ;P



Puss!!!

2009-05-24 @ 19:16:01
URL: http://nosh.blogg.se/
Postat av: vanessa

ställ gärna en fråga i min frågestund i bloggen :)<3

2009-05-27 @ 20:06:58
URL: http://vanesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0