Mina planer för helgen är...

Hej hopp.. nu har jag precis sagt god natt till min älskling och ska försöka få mig lite sömn...

Jag va på studentskiva igår å den sög!! dom visade barca matchem fram till 23 å sen statte dom på musik så folket va så torra att dom inte våga dansa innan kl 12.. å DJn va typ dum i huvet å lossades va döv för ahan ville inte ta önskemål.. å andra sidan så va han säkert döv för han spelade samma låtar om å om igen i typ en timme.. sen palla vi inte va kvar så vi gick till Donken och åkte hem ( men vi menar jag; mig; Marcelo och Ricky).

På kvällen ringde marces lillebror fabian mig å tjatade att vi skulle sova hos marce för hela släkten skulle komma å överaska marce med tårta eftersom ingen kunde på hans födelsedag, så jag fick typ säga att jag inte ville sova hemma å att hans säng e skönare än min ( no WAY! ) men han trodde mig så vi sov där.. klockan 8 på morgonen storma hela släkten in med tårta å sjöng compleaño feeeliiiz ( eller hur fan de nu stavas?! ) och vi tvingade upp ögonen, gick till frukostbordet å tryckte i oss tårta och gick å la oss igen.. väldigt mysigt!!! Sen vid 2 åkte jag till stan och mötte upp Nina å sen mötte vi upp Lossan efter jobbet å tog en fika innan Nina skulle hämta Kim från dagis.. då åkye jag å Lossan till Vällingby för att hon skulle göra en brassevaxning.. men halvvägs dit så ringer dom å säger att dom råkat spilla ut allt vax på golvet så hon fick boka om tills i morn.. men vi åkte till V-By iaf å jag köpte ett par jättefina guldiga gladiator-sandaler på HM för de va dom ända som inte alla tårna staxk fram i.. de e så sjukt jävla äckligt med tår!!!!

Sen åkte vi till Caledonian och åt mat och tog en varsinn öl sen sjussa Micke hem mig vid 11 för jag ska upp å jobba imorn!! Jag börjar visserligen 15.00 men de e ett stort turkiskt bröllopp med 400 gäster så jag behöver all sömn jag kan få, för på lördag är de samma sak igen!! Marcelo ska provjobba imorn ochså så jag ska lära upp honom, men jag känner på mig att han kommer klara det galant!! Vi båda måste tjäna ihop lite cash för vår utlandsresa i sommar!!

Nä nu e de dags att hoppa i säng.. jag kommer förmodligen inte skriva fören på söndag igen.. men de e ändå bara jobba-äta-sova-jobba-äta-sova som gäller i helgen så de e ändå inte så intressant.. men jag lovar att skriva om de skulle hända nåt drastiskt!!!

Puss å kram å god natt :)



Jag köpte btw 2 jackor å 2 nya hörlurar från WESC.. kommer bilder på resten snart ;)





Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv; hm mikas, linkagency e nog mina tips:) beror ju på vart i sverige man bor också:)



åh tack så mkt:) tror du skulle blisuperfin.. verkligen ingen gris:)

2009-05-29 @ 06:52:30
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0