Kläder kläder överallt

Om man sticker in huvudet och kikar in i mitt rum, skulle man kunna tro att en bomb har slagit ner! Mitt ibland alla flyttkartonger och påsar, ligger alla mina kläder! Japp Alla! Jag kände att jag behövde göra något drastiskt, så jag ska tvätta alla mina kläder och försöka rensa i min garderob. Jag har 4 stora garderober fullproppade med kläder, men ändå så känns det som att jag har på mig samma sak varje dag. Känner alla så? eller är det bara jag? Hursomhelst så ska jag rensa så mycket jag kan så jag får plats med alla fina vårkläder som jag tänte köpa, jag vill ju inte behöva köpa en femte garderob.. eller? hmm.. kanske ska bygga en walk in closet.. mitt rum ser i.f.s. redan ut som en..



Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

svar: awuuu jaa jag skulel aldrig kunna klara av att leva i rutin er, menlägg gärna til mig på bloglovin om du tkr den e fin, och om den intresserar dig :)

2009-03-09 @ 16:37:20
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: missbui ♥

sv: aaaw :D tack så mkt :*

haha jag bjuder alltid på mig själv! det rä så edt sk vara, och inte vara tillgjord helatiden - naturligt är bäst, även om sanninegn skrämmer ibland (aaaa) hihi.



2009-03-09 @ 17:18:43
URL: http://missbui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0