Måndags kvällen

Nu har jag just klivit innanför dörren efter att varit och handlat på Coop men min käre far!!
Han blir alltid så grinig när jag ska följa med för då handlar vi alltid för dubbelt så mycket, men jag förklarade för min far att kvinnor har en kännsla för saker som verkligen behövs!! Han syckade bara.. men jag tror han förstog :)


Jag köpte iaf en ny bok som jag tänkte börja läsa ikväll; Sanningen om diamanter av Nicole Richie. Jag har hört att den är bra så jag tänkte att jag skulle ge den ett försök!!


Någon som har läst den?






Ikväll ska jag ha en all about me- kväll! Jag har nu snart tvättat klart alla kläderna! sen är det bara att vika alla mijoner klädesplagg och trycka in dom i garderoben! Sen tänkte jag måla naglarna, platta håret och lägga ansiktsmask, tända lite ljus och kura ner mig i sängen med en kopp the med honung, och så ska jag läsa! Mmm så mysigt jag ska ha det!!

Men jag tänker ju inte missa RAW på kanal 5 kl. 21.55!!!


Kommentarer
Postat av: anna

den där boken har jag, den är helt okej :)



svar: jadu svårt ju. jag tycke det är snyggast med något snyggt foto från någon tidning typ. något som ger inspiration.

2009-03-09 @ 21:09:03
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0