Fula skor!

Lite irriterad blir jag när mobilj'veln inte funkar som den ska!!! Jag kopplar in mobilen i datan, de står att den är inkopplad.. sen händer de inge mer.. de går inte hitta mobilen nånstans på datan å jag e jäkligt trött på låtarna jag har nu... j*vla skiiiit!!!!


Idag har iaf vart en mysig dag... jag åkte in till stan och fikade med Elin idag. Vi har inte setts på jättelänge å vi hade mycket att prata om.. sen skulle hon åka och träna och jag träffade min syster Siri. Vi gick runt och kollade på skor.. Jag ska fan bli sko designer för de finns inga snygga skor nånstans!!! alla skor har öppen tå.. men inte för en tå utan för 3 typ... de e så sjukt fult!!! alla ser bara så tantiga ut!! Jag brukar köpa mellan 2 till 5 par skor i månaden men den här månaden lär de inte bli några alls om det inte händer något illa kvickt på skohyllorna!! jag gillar iaf mina fina rosa sneakers!! :D Dom är fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0