Hemma hos Lossan

Japp de blev att jag åkte till Marcelo i söndags eftersom Lossan inte kom hem fören kl 9 på kvällen å hon skulle upp å jobba dagen efter :) så nu vet du Calina :)

I går vaknade jag och Marcelo upp efter en skön sovmorgon och bestämde oss för att gå till tatueraren å kolla lite inspiration och kanske boka en tid... vi tog en promenad dit med hunden, Marce hittade ett motiv och jag med... när jag frågade när han hade tid så sa han kom in om en timme! Ahh.. okay!! sa jag å vi gick hem och lämnade hunden och vandrade tillbaka... skit nervös va jag!!! Medan jag satt där å väntade på att få plågas lite, kom 4 pers in som skulle pierca sig, han tog dem först eftersom de går snabbast.. en piercade läppen, en annan tungan, en bröstvårtan och en örat... att se deras smärta lugnade inte direkt mina nerver kan jag påstå!!! Sen var det dags... jag gjorde en G-klav bakom örat.. gjorde faktiskt inte så ont som jag hade väntat mig... eftersom den va så liten så sa han att han kunde fylla i min andra tatoo som är en katt i ljumsken... kör på sa jag medan jag ändå höll på.. men AJ jag hade glömt hur j*vla onte de gjorde i ljumsken fy faro!!! men jag fick iaf kolla på nacho Libre under tiden... men jag va glad när de va klart!!! Marcelo min älskling betalade för mig.. de va en försenad alla hjärtans dag present!! :-D

Nästa vecka ska Marcelo göra sin och då ska jag ta med mig bilder å rita upp den jag ska göra i slutet av månaden... den ska börja på svanken och sträcka sig upp över ryggen och luta under skulderbladet... jag vet inte riktigt hur jag ska klara den smärtan.. men jag får väl be en bön till tatueringsguden (hoppas innerligt att det finns nån sådan) att de ska gå bra... annars är de väl bara att bita ihop och ta det som en man(?)

Idag vaknade jag upp hon min käresta och åkte sedan till Spånga för att möta upp Lossan som skulle följa med mig hem en snabbis för att ta ut hundarna... det blev även en snabb fika på det sen skulle lossan till frissan och jag läste min bok som jag har fastnat i. Jag tar med mig den överallt och känner att jag samlar vuxenpoäng för varje gång jag tar upp den och läser på tåget!! Den heter De Oskuldsfulla och är en sann berättelse skriven av tre systrar som har vuxit upp i en av världens sjukaste sekter som är grundad av en pervers pedofil som förespråkar prostitution och pedofileri inom sektens medlemmar... den är så hemsk men ändå bindande.. jag kan knappt bärga mig för att få reda på vad som händer!!!!

Igår kollade vi klart på filmen Changeling... ush vilket jobbigt skul!! jag vill att de ska komma en 2a.. men de e ju en sann berättelse så jag tror inte det händer.. :-(


Nu är jag iaf hemma hos Lossan men henne och Yrsa... och nu ska vi käka! Mmmm :-)

hej hej :)


(jag skriver snart om dig Calina)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0