Söndag

Ahh söndag... skönt :D
Mamma står i köket för första gången på länge och lagar kalkon :) familjen är samlad å de kan inte bli bätre!!!

Nu har jag rensat ut i mitt rum och alla mina saker ligger numera i påsar och kartonger i rummet... ingen vacker syn :-S

Henke hade visning på sin lägenhet i Vicksjö idag och det gick tydligen bra för alla som va där skrev upp sig!!

Så om allt går som det ska så flyttar min käre bror in hos oss tills han har hittat en lägenhet i Sumpan som han gillar.. men ett tag ska han iaf bo här!! Känns lite konstig faktiskt från at bara va jag, mamma och pappa hemma i 6 år till att Ansan å Henke flyttat in! Blir lite trångt med 5 hundar och 3 katter också.. även på 300 kvadrat så kan det kännas trångt.. tro mig! Men vi klarar de.. vi har ju bott 7 pers i en lägenhet när vi va små.. plus att vi även bott 7 pers i en husvagn på sommrarna som är 6,20 meter lång och 2,50 meter bred.. å de gick ju bra... fast på den tiden hade vi ifs inte massa hundar...


I fredags va Jag, Bella, Lossan, Anna, Åsa, Carro och Sandra på Friday's och åt middag.. sen skulle vi dra ut men då gjorde min onda rygg sig påmind så jag åkte hem till Marce vid halv 1.. Stackars Marcelo är jättesjuk men tvingas jobba ändå.. hata cp LidL!!!


Igårfirade vi Marcelos 2 kusiner som fyllde år och sen drog vi hem till David med Oskar jocke och Alex och kollade på Chaneling med Angelina Jolie, den va asbra å inte alls lika töntig som den verkar i reklamen.. vi han dock inte se slutet men de får bli en annan gång :)

Idag var det tänkt att jag skulle åka hem till Lossan och göra pannkakor.. men hon har inte mobilen på, så jag antar att hon kanske sover ruset av sig?
Jag får hitta på nåt annat då innan jag exploderar... de e fan inge kul å va hemma och Marcelo skulle spela ikväll.. jag kanska tränger mig på ändå.. jag har inte riktigt bestämt mig men klockan är ju bara 6 så nåt händer väl alltid!!

Nu tänkte jag platta håret ifall nån ringer :)


Kommentarer
Postat av: calina den fina!

hahaha a hoppas att någon ringde du! annars hade ju stackars du plattat håret i onödan! (om du inte åkte till marcelo i alla fall)

nu tycker jag du skriver i ditt nästa blogginlägg om mig och hur mycket du älskar mig så blir jag glad nästa gång ja stalkar dig!

puss

2009-03-02 @ 18:55:58
URL: http://calinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0