Jag är så lycklig

Jag har fått en ny dator av min kära far och jag är såååå lycklig!!! Nu slipper jag sitta ute i köket eller i Tv rummmet när jag ska skriva blogg, nu kan jag sitta vart jag vill med min fina bärbara IBM!! Tack pappa :)  nu kanske de låter som att jag har en sådan pappa som alltid lånar ut sitt lilla plastkort och alltid köper mig saker! Det är inte så alls!! Min pappa är väldigt mån över av vi "barn" ska kunna klara oss själva ekonomiskt och stå på våra egna fötter! Jag fick altså pappas gamla dator men han har installerat massa nya program!!

Sista jag fick en ny dator va ca 4 år sen kanske, då hade jag massa bilder på datorn som jag la över på en extern hårddisk som sedan kom bort, jag hade förlorat alla mina bilder!!! Men nu hittade pappa den!! Ivrigt öppnade jag den för att kolla ienom bilderna och till min förvåning hittade jag en bild på en killkompis när han står med 2 killar och leker coola, jag har ingen aning om varför jag hade den bilden men men... Namnet på bilden är; nån+Alex + Cruzito. De visar sig att han jag kallat Cruzito är min pojkvän Marcelo!! Jag har haft en bild på honom på min dator utan att ha en aning om vem han är eller att han senare skulle bli det bästa som hänt mig!! Anledningen till att jag kallade honom Cruzito var för att jag tycker att Marcelo va lik Cruzito från Blood in blood out! Men de va ju som sagt typ 4 år sen!!

Jag tyckte de va så roligt så jag va tvungen att lägga upp bilden!!
Den andra killen som jag hade kallat nån heter Diego Alex står i mitten och sen kommer Cruzito/Marcelo


Kommentarer
Postat av: eliiin.

svar; okeej, så lite så :'D



vad roligt att du fått en ny dator då, och party är väl oftast kul det med :)



jaa, hon är jättesnäll. jag ska nog skicka godis till henne med som tack :]

2009-03-06 @ 19:16:20
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad händer idag? :]

2009-03-07 @ 10:13:28
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/
Postat av: eliiin

sv: jaa såklart! :D

nej jag har inga planer alls, bara slappa och ta det lungt, självdå?

2009-03-07 @ 16:13:45
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0