Calina den fina





Calina Haus och jag lärde känna varandra i 2apå gymnasiet!! Vi satt på samma tåg nåndag och pratade om att båda bodde i Spånga, vi gick av i Spånga och började gå samma väg... det visade sig att vi bara bodde 1 minut ifrån varandra, och vi hade gjort det i 10 år utan att va hade träffats tidigare.. Jag hade sett hennes lillebror Samuel flera gånger, men jag kanske tänkte på det pga att han är känd (Tsatsiki).

Jag kommer ihåg att vi sa något i stil med; Vart har du varit i hela mitt liv etc!

Vi blev goda vänner!! När mina föreldrar skulle köpa hur i Grillby, mellan Enköping och Bålsta, skulle Calina få bo med oss där och vi skulle ha ett eget 2 vånings hus att dela på, jag å hon! Som tur var flyttade vi aldrig ut på landet.. men de hade varit kul å bo ihop med min Calle!!

Åren gick och Calina bestämde sig för att lämna mig för att följa sitt hjärta, och bestämmde sig för att flytta ner till Vänersborg! Nu har hon bott där i snart 2 år och jag saknar henne skarpt!! Det va så skönt att alltid ha en granne som man kunde ringa när som helst oh bara gå ut å snacka skit!!!

Men nån dag kommer hon tillbaka till mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0