wtf..

Jag blir så jävla trött på alla som ska lägga sig i precis allt!! Jag vill bara vara ifred och leva mitt liv tillsammans med de jag älskar men de finns så många som är avundsjuka och kommer med önödiga kommentarer!! Det finns speciellt en persom som jag verkligen lärt mig hata mer och mer för varje dag, och den här personen är psykisk störd, så man vill ju inte vara för elak! Men jag har lust att be den här knarkande psykopaten dra åt helvete varje gång vi ses.. men det går inte.. vad är det som hindrar mig från att köra ner dig i en kvarn?? Jag frågar mig själv varje dag!! Riktigt så långt kommer jag förmodligen aldrig gå.. även fast jag har lust... men jag drömmer om det!!!

Jag förtsätter le iskalla léenden mot dig som letar sig in rakt igenom dig till din kalla förstörda själ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0