Regn och rusk?

Nu har Lossan åkt till Grekland och lämnat kvar mig i det kalla regnet...


Men de e inte så farligt för snart drar jag till MAGALUF Wohoooooooo!!! Ska bli såååå skönt med sol och värme.. som jag har längtat!!! Och i jul så ska jag och Marcelo till Chile!! Awsome!!!

Just nu väntar jag på att min älskling ska komma hit med hunden och mysa, och jag ska göra spagetti med köttfärssås!!

Jag har verkligen inget intresant att skriva... Jo! På lördag ska jag på möhippa!! Ett jäkla röj ska de bli minsann!!


Nä.. Mot köket!!

Jag i Alanya -07


Kommentarer
Postat av: sara

hahaha tack så mycket!!

Vi var fula som stryk!

Får hoppas att det fortsätter som med vinet! ;)

Men nog måste du väl ha ändrats sen några år tillbaka..? ta dig en tillbakablick.

Gräv fram gamla foton, dagböcker ovs.



Men du tack desamma! :)

2009-07-08 @ 03:33:31
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0