Mys

Hemma hos Lossan och dricker en kopp the... vi ska strax gå ner till tvättstugan och hämta upp tvätten och sedan bege oss in mot stan!

Jag börjar skolan den 3:e Augusti och det är mycket som måste inhandlas innan dess! Jag har inte gått i skolan på 2 år så jag e sjukt motiverad!! Jag köpte en fin kalender till mig (och en till Marce så han kan hålla koll på dagarna) och nu måste jag köpa block och pennor m.m. Det e lite nostalgiskt att kå på Åhlens och kolla skolgrejer, då kommer jag ihåg när man va liten och gick med mamma för att köpa bänk-papper, bok-papper, pännskrin, block i roliga färger och en ny fin ryggsäck!! Nu behöver jag inte riktigt slå in mina bocker i my little pony- omslag, men det är ändå kul!!

Igår satt jag, Anna och Yrsa här och drack lite vin, sen kom Marce, David, Jocke och Matte förbi en stund! Jag hade handlat chips, läsk och kakor till hela bunten men efter en stor middag så gick inget åt.. men då har man under fattiga tider iaf!!!

Nu tänkte jag sätta på mig ett ansikte så jag har det gjort!!

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: natta

hej hjärtat :) hur har du haft det?

ja stälde in den för de blev inte så många som kunde då de flesta var bortresta osv men snart blir det av då får du ta o komma :D :D

2009-07-29 @ 21:56:09
URL: http://natalies.se
Postat av: natta

jaaa absolut! då får du göra

tack :D

jora haft det bra fast nästa vecka kommer ja ha det ännu bättre :D

2009-07-30 @ 23:51:31
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0